Ocynkowane
Nasza firma zajmuje się sprzedażą przyczep do transportu jachtów i łodzi o dopuszczalnej masie całkowitej 500kg-3500kg, które wyróżnia najwyższa jakość podzespołów, maksymalna funkcjonalność oraz sprawdzona konstrukcja.
Przyczepy podłodziowe produkowane w TEMA wykonane są ze wzmocnionych profili, zastosowano osie z wodoszczelnymi łożyskami w piastach ALKO lub KNOTT WATERPROOF. Istnieje możliwość dowolnej konfiguracji przyczepy do potrzeb przewożonej łodzi: możliwość dostosowania długości przyczepy do łodzi, płynna regulacja podpór, regulacja położenia osi dla dostosowania odpowiedniego obciążenia na haku, regulacja przednich obrysowych świateł i wiele innych opcji.
Maksymalnie obniżony poziom załadunku oraz solidne mocowania dla łódek dają bezpieczeństwo i komfort transportowania łodzi.
- Układ jezdny: oś pojedyncza lub podwójna AL-KO lub KNOTT WATERPROOF – wodoszczelne łożyska w piastach
- Opony: 165 R14C,
- Zawieszenie: niezależne, resorowane na wałku skrętnym
- Dyszel typu T
- Hamulec najazdowy AL-KO lub KNOTT
- możliwość regulacji położenia osi
- Rama nośna wykonana ze stalowych profili zamkniętych, spawana
- Całość cynkowana ogniowo
- Szybki i łatwy demontaż i montaż tylnej belki
- Możliwość szybkiego dostosowania długości przyczepy przez wysuwanie tylnej belki
- Rolki kilowe, podpory boczne
- Regulowana wysokość podpory dziobowej
- Wyciągarka linowa
- Koło podporowe
- Łapy podporowe podwójne mocowane na cybantach, 4 szt.
- Dziobnica
- Rolki kilowe
- koło zapasowe
- wspornik koła zapasowego
- podpory boczne lub rolki slipowe z płynną regulacją wysokości
- rolki slipowe pojedyncze lub podwójne
- deski kilowe podwójne do 5m
- deski podporowe obite materiałem – 1m do 4m
- amortyzatory
- system płukania bębnów hamulcowych
Aluminiowe
Nasza firma zajmuje się również sprzedażą przyczep wykonanych na bazie profili aluminiowych. Konstrukcja przyczepy jest skręcana co zapewnia lepszą elastyczność, poprawiając tym samym jej zachowanie na drodze. W ofercie posiadamy przyczepy od dopuszczalnej masie całkowitej od 450kg do 3500kg.
Specjalizujemy się w przyczepach do przewozu łodzi motorowych. Na specjalne zamówienie dostępne są również przyczepy pod inne jednostki pływające np. łodzie żaglowe. Na wszystkie nasze wyroby posiadamy najnowsze homologacje europejskie.
Są to przyczepy z dwiema osiami hamowanymi, z hamulcem najazdowym do maksymalnej ładowności 2700kg (DMC 3500kg) przeznaczone do transportu łodzi motorowych i żaglowych. Występują w szerokiej gamie gabarytowej o różnych ładownościach i wyposażeniu. Konstrukcja przyczepy oparta jest na profilach aluminiowych łączonych połączeniami śrubowymi. Udział elementów stalowych w całej konstrukcji ograniczony jest do niezbędnego minimum.
Zastosowanie połączeń śrubowych daje możliwość elastycznej konfiguracji przyczepy pod indywidualne potrzeby każdego klienta. Całość konstrukcji zabezpieczona antykorozyjnie powłokami galwanicznymi. Elementy aluminiowe anodowane, elementy stalowe cynkowane elektrolitycznie z domieszką niklu dla zwiększenia odporności na korozję.Są to przyczepy z jedną osią hamowaną, z hamulcem najazdowym do maksymalnej ładowności 1500kg (DMC 1800kg) przeznaczone do transportu średniej wielkości łodzi motorowych i żaglowych. Występują w szerokiej gamie gabarytowej o różnych ładownościach i wyposażeniu. Konstrukcja przyczepy oparta jest na profilach aluminiowych łączonych połączeniami śrubowymi. Udział elementów stalowych w całej konstrukcji ograniczony jest do niezbędnego minimum.
Zastosowanie połączeń śrubowych daje możliwość elastycznej konfiguracji przyczepy pod indywidualne potrzeby każdego klienta. Całość konstrukcji zabezpieczona antykorozyjnie powłokami galwanicznymi. Elementy aluminiowe anodowane, elementy stalowe cynkowane elektrolitycznie z domieszką niklu dla zwiększenia odporności na korozję.Lekkie przyczepy z osia niehamowaną o maksymalnej ładowności 570kg (DMC 750). Przeznaczone do transportu małych lekkich łódek wiosłowych, skuterów wodnych, pontonów, lekkich katamaranów itp. Występują w szerokiej gamie gabarytowej o różnych ładownościach i wyposażeniu. Konstrukcja przyczepy oparta jest na profilach aluminiowych łączonych połączeniami śrubowymi. Udział elementów stalowych w całej konstrukcji ograniczony jest do niezbędnego minimum.
Zastosowanie połączeń śrubowych daje możliwość elastycznej konfiguracji przyczepy pod indywidualne potrzeby każdego klienta. Całość konstrukcji zabezpieczona antykorozyjnie powłokami galwanicznymi. Elementy aluminiowe anodowane, elementy stalowe cynkowane elektrolitycznie z domieszką niklu dla zwiększenia odporności na korozję.